9 mai – ZIUA UNIUNII EUROPENE. ”Dosarul” incomplet al Molohului de la Bruxelles in actiunile si ideologia sa manifesta din ultimii ani: CE ESTE UNIUNEA EUROPEANA SI SPRE CE NE INDREPTAM?
Uniunea Europeană se osărduieşte să dezrădăcineze tot ce a fost vechi si să „modernizeze” toata omenirea. Conducerea Uniunii Europene lucrează expres ca să-şi îndeplinească dorinţele sale, face propagandă ca să vină Antihrist mai degrabă. Asta vor să facă – tot ce-i bun să sfărâme, ca să fie ce zic ei, ce vor ei.
Vor satanele să te înscrie în Comunitatea Europeană şi după aceea să-ţi dea europeanu’ să mănânci ce vrei. Tu nu mai eşti stăpân în ţara ta, nu eşti. Ei, o luat ei proporţii, de-acuma na… ce să-i faci? Răbdare trebuie, răbdare. Răbdare şi, dacă vom fi aproape de Dumnezeu, ferice de noi că am trait. Dar, dacă te dai după dânşii, asta-i pieirea. (septembrie 1999).
Am scăpat de comunişti, de ateismul lor, dar cei de acuma, europenii, sunt şi mai înfricoşaţi. Da. Vezi, timpurile-s grele. Cine va mai trăi va vedea că cei din Uniunea Europeană au acuma ca scop, la două mii de ani după Hristos, să schimbe cu totul omenirea. Adică nu-i vorbă de credinţă sub nici un motiv.

- Adevarul (Vasile Puscas): O întrebare de Ziua Europei: ce fel de Europă?
Mai multe voci europene spuneau, după izbucnirea crizei globale, în 2007, că lumea şi Uniunea Europeana vor arăta altfel. Se spera într-o schimbare structurală a Uniunii Europene, dar şi a sistemului internaţional. Datorită cadrului legal, arhitecturii instituţionale, procedurilor decizionale, schimbările se petrec anevoios în Uniunea Europeană. Chiar şi atunci când oportunităţile contextuale îi băteau la uşă, escamotările transformaţioniste au sacrificat fondul şi au accentuat forma. Aşa s-a întâmplat după încheierea Războiului Rece când, în 1991, s-a preferat o „lucrare neterminată” a Tratatului de la Maastricht. Aproape la fel a fost în 2009, când a intrat în vigoare „opera” descompletată a Convenţiei privind viitorul Europei, adică Tratatul de la Lisabona.
Dacă am lua în considerare numai aceste momente de „schimbare” a Uniunii, am putea conchide că formula voluntaristă a elitei, din primele decenii de existenţă a Comunităţilor, nu mai corespunde realităţilor şi obiectivelor Uniunii Europene. Eurobarometrele publicate în ultimii ani arată o nemulţumire a cetăţenilor faţă de Uniune, dar analizele „de casă” explică insatisfacţiile prin situaţia economică şi socială. Alte opinii susţin că cetăţenii nu se exprimă contra integrării, ci, dimpotrivă, doresc mai multă integrare europeană („mai multă Europă”). Cei asociaţi concepţiei că Europa Unită trebuie să însemne doar Piaţă Internă, constată acum, cu preţul crizei economice, că nici stadiul integrării Pieţei Unice nu e corespunzător, că s-ar impune o politică economică şi financiară care să ducă la o mai sporită convergenţă şi competitivitate europeană.
Şi grupurile politice europene s-au exprimat, recent, în favoarea unei schimbări în Uniunea Europeană. Social-democraţii spuneau, cu câteva săptămâni în urmă, că e nevoie de o altfel de Europă, sugerând că nu se mai poate opera cu nivelurile „Europa lor” (elita politică şi economică) şi „Europa noastră” (cetăţenii europeni). Liberalii au introdus în dezbaterea Parlamentului European propuneri concrete, precum „votul transnaţional”, pentru a accentua dimensiunea europeană a opţiunii politice. Văzută ca o nouă tentativă a „federaliştilor” de a-şi impune opiniile, propunerea europarlamentarului Andrew Duff (ALDE), care a reiterat şi solicitarea ca preşedintele Comisiei Europene să fie selectat dintre personalităţile politice alese în Parlamentul European, indică preferinţa pentru continuarea democratizării Uniunii Europene, impunerea în spaţiul public a partidelor politice europene şi constientizarea datoriei faţă de constituenţa europeană.
Pe buna dreptate, Stanley Hoffman constata că, până în anii ’90, aceasta entitate „unică” în lume – Uniunea Europeană – a depus un efort „sisific” de a-şi construi şi perfecţiona instituţiile şi activitatea. Este obligatorie, însă, şi constatarea că, după 1989, societatea internaţională, inclusiv Uniunea Europeană, a intrat într-o etapă a evoluţiei foarte accelerate, iar interdependenţele au depăşit graniţele economicului spre politică, social, cultură etc. Ceea ce a solicitat şi Uniunii Europene o permanentă adecvare, iar cetăţenii europeni au arătat preferinţa, în ultimele două decenii, nu doar pentru extindere, ci şi intensificarea integrării europene. Acum, cel puţin declarativ, elită politică europeană recunoaşte că răspunsul potrivit este avansarea procesului de integrare. Dar, în ultimii ani, s-a observat o creştere a rolului interguvernamentalismului. Or, aşa cum remarca D. Wolton, „spatiul public/european/ se va crea atunci când frontierele istorice şi culturale ale Europei se vor întâlni cu proiectul politic actual al Uniunii Europene”.
În „Marele dicţionar universal al secolului al XIX-lea”, Pierre Larousse scria: „Europa nu înseamnă ceva decât în măsura în care se numeşte Franţa, Anglia, Rusia, Austria, Prusia, Spania etc. Aici particularul primează asupra generalului. Nu acelaşi lucru s-ar putea spune despre America, Asia, Africa, Oceania: acolo, generalul primează în faţa particularului”. Astăzi, la începutul secolului al XXI-lea, remarcile lui Larousse par a fi observaţii empirice din vremea noastră.
Aceasta în condiţiile când liderii statelor membre proclamă cotidian ataşamentul lor faţă de construcţia europeană. În realitate, azi e greu de găsit la liderii europeni măcar spiritul european definit de Paul Valery sau C. Rădulescu-Motru (1924). Academicianul Dan Berindei a făcut o foarte sugestivă radiografie a mişcării europene numită „primăvara popoarelor”(1848), care a generat o stare de spirit, a dezvoltat o conştiinţă „colectivă” ce s-a răsfrânt în acţiunea individuală a naţiunilor europene. Compagnon şi Seebacher constată, cu amărăciune, că liderii europeni post-Războiul Rece nu au reuşit să fortifice o adevărată mişcare europeană, iar spiritul Europei „nu are nimic determinat”.
Astfel că, în această etapă, se manifestă o idee europeană care încearcă restrângerea la vechea „Europă Vestică”, cea care insistă pe factorul dual, atât de bine descris de Ortega y Gasset („omul european a trăit totdeauna, în acelaşi timp, în două spaţii istorice, în doua societăţi, una mai puţin densă, dar mai amplă, Europa; alta mai densă, dar mai redusă teritorial, aria fiecărei naţiuni sau a ţinuturilor şi regiunilor limitate care au precedat, ca forme specifice de societate, actualele mari naţiuni”.)
Liderii europeni de astăzi sunt, în cea mai mare parte, adepţii concepţiei că legatura lor este numai cu locul şi ţara care i-a propulsat, Uniunea Europeană fiind doar un instrument de servire a interesului local. Parafrazând un renumit preşedinte american, eu cred că Uniunea Europeană de mâine are nevoie de lideri care să poată argumenta că nu au menirea doar să ceară ceva de la Uniunea Europeană, ci să şi facă ceva pentru Uniunea Europeană. Şi să spună sincer cetăţenilor europeni, măcar de Ziua Europei, ce fel de Uniune Europeană vor: „a lor” sau „a noastră”?
Un articol standard pentru propaganda europeana. Curioasa este invocarea vointei cetatenilor, care ar vrea, chipurile, o integrare mai mare in Europa. Oare de aceea populatiile au votat masiv anti-UE atunci cand s-au gasit ”elitele” sa le intrebe ce parere au despre proiectele federaliste?
In materialele urmatoare se pot gasi elemente cheie din ultimii ani care au marcat marsul Uniunii Europene catre realizarea unui stat supranational.
Readucem aminte, pentru inceput, un discurs antologic ce sintetizeaza cel mai bine ideologia antihristica ce anima institutiile europene:
Va veni ziua cand parlamentele federale si cosmopolite se vor uni pentru a conduce lumea. Visul unei omeniri comune, fara frontiere, se naste chiar acum, aici, in acest loc al reprezentativitatii, in care libertatea devine mai puternica, iar democratia – mai vasta. Ideea vizionara a Iluminismului, a unei uniuni a popoarelor, reprezinta primii pasi in magia salilor [de reuniune] si a dezbaterilor noastre. In aceasta uniune, Macchiavelli isi pierde din putere, caci noi am stiut sa inlocuim suveranitatea popoarelor cu suveranitatea oamenilor. Paradigma cosmopolitismului devine tot mai mult o constanta in institutiile noastre si in deciziile pe care le luam si incepe sa se manifeste si in actiuni.
Se naste in prezent o noua viziune, antropocentrica, a dreptului si a politicii, iar printre oamenii de rand din Europa prinde viata identitatea postnationala. Sublima demnitate a omului este acum principiul care reuneste dreptul national si cel international. Este regula suprema si in sistemul nostru original de coordonare. Ceea ce reprezinta Uniunea Europeana si Parlamentul sau este o viziune morala fara precedent in istoria omenirii – o viziune morala colectiva, care si-a croit drum in strategiile statelor europene si sta la baza integrarii acestora.
Angajamentul recriproc al popoarelor europene este adevarata temelie a umanitatii lor comune. De fapt, izolarea si egoismul s-au prabusit in ziua semnarii Tratatului de la Roma. Acum, dreptatea se naste tocmai din virtutea politicii, ca o punte intre Kant si Aristotel, intre libertate si fericire. Popoarele Europei stiu ca singura legitimitate este aceea care decurge din drepturile omului si singura autoritate este cea a autoritatilor care le respecta. Ele stiu ca emanciparea istoriei nu este posibila decat printr-un proiect politic comun si printr-o justitie globala.
Va veni ziua cand popoarele din Asia, America de Nord, Centrala si de Sud si Africa se vor uni. Demnitatea oamenilor va transcende culturile, de la Goethe la Pessoa, de la Bach la Tchaikovsky, de la Mohammed la Buddha. Drepturile omului sunt drepturi universale, ca o norma comuna dincolo de orice diferente, iar Europa, pentru a putea reprezenta un exemplu, are nevoie in mai mare masura de constitutie, are nevoie de mai multa descentralizare, de mai multe politici, de mai multa extindere.
***
1. Cum a fost adoptat Tratatul de la Lisabona si principalele sale implicatii pentru intarirea Uniunii Europene si slabirea statelor nationale dpdv institutional-politic:
- Cetatenia europeana va schimba lumea
- Cum a venit pe usa din dos a istoriei STATUL supra-national Uniunea Europeana
- UNIUNEA SOCIALISTA EUROPEANA
2. Primul presedinte al Uniunii Europene (institutie introdusa de Tratatul de la Lisabona) este Herman Von Rompuy, ”ales” de Grupul Bilderberg:
- PE FATA SI OFICIAL: Primul presedintele UE este membru al clubului BILDERBERG, are o agenda explicit
3. Criza economica a dus la intarirea accelerata a puterii institutiilor supranationale ale UE, instaurandu-se un mecanism de guvernanta economica pan-europeana. Statele membre au inceput sa cedeze unul dupa altul, sub povara datoriilor suverane:
- “SCAPA CINE POATE…”. Iar “Statele Unite ale Europei” asteapta dupa colt
- Se pregateste TAXA EUROPEANA PE BENZINA, SMS si E-MAIL, plus un “FMI EUROPEAN”
- PIATA UNICA EUROPEANA ESTE, DE FAPT, ADMINISTRATIA UNICA EUROPEANA
- Pasi decisivi in directia GUVERNULUI EUROPEAN/ Statele nationale, intre BAROSUL EUROPEAN AL AUSTERITATII SI NICOVALA HAOSULUI SOCIAL
4. Uniunea Europeana are veleitati de stat politienesc:
- Uniunea Europena isi face un mega-CIA
- UNIUNEA EUROPEANA AR PUTEA AVEA IN CURAND PROPRIUL SERVICIU SECRET. Ca orice stat politienesc care se respecta…
5. Uniunea Europeana sustine culturile OMG (Organisme modificate genetic) si vrea sa controleze strict piata produselor naturiste:
- EUROPA MODIFICATA GENETIC
- CAPITULARE IN FATA ORGANISMELOR MODIFICATE GENETIC
- Informatii esentiale despre CONSPIRATIA OMG (organisme modificate genetic)
- UNIUNEA EUROPEANA INCEARCA SA NE INVETE CA DOAR MEDICAMENTELE ‘BIG PHARMA’ SUNT SANATOASE? Ce se intampla de la 1 aprilie? Profesorul Gheorghe Mencinicopschi explica procesul, indica perspectivele ingrijoratoare si sugereaza ipoteza REDUCERII DELIBERATE A POPULATIEI
- VOM BEA CEAIURI DOAR CU VOIE DE LA UNIUNEA EUROPEANA?
6. Rol de ”arbitru” al masurii in care un stat are voie sa isi respecte traditia, umbrela ecumenista si focar de anticrestinism manifest:
- CEDO ingaduie crucifixul in scoli, considerand ca expunerea “pasiva” a unui simbol religios nu este indoctrinare. CE SE INTAMPLA IN CAZUL EXUNPERII “ACTIVE”?
- Planul masoneriei este sa subjuge intreaga omenire si sa distruga credinta crestina (VIDEO)
- IROZII CEI NOI, CU GULERE SCROBITE – DE CE ESTE AVORTUL O MIZA EUROPEANA?
- Uniunea Europeana, la brat cu liderii religiilor, cu ateii si masoni
- Aux armes, Les francs-maçons! Inceputul REEDUCARII ANTICRESTINE la nivel inalt in UE/ RECOMANDARI ORTODOXE
- ANTICRESTINISM MANIFEST: Comisia Europeana sterge sarbatorile crestine din agenda
- Biserica Greciei ia atitudine fata de CALENDARUL FATIS ANTICRESTIN al Uniunii Europene
- CRESTINISMUL SUB ASALTUL TOTALITARISMULUI CORECTITUDINII POLITICE: “Ne indreptam spre o persecutie fara sange”, “Jurnalistii si formatorii de opinie sunt cei mai anticrestini”…
- Raport despre Intoleranta si discriminare impotriva crestinilor in Uniunea Europeana
- EUROPA, CHEMATA DE PATRIARHUL ECUMENIC BARTOLOMEU… SA DEPASEASCA SCHISMA DE LA 1054 INTRE CATOLICI SI ORTODOCSI
Mie, mi-e clar ca BUNA ZIUA:
1.Nu va exista nici-o UNIRE, nici-un stat supranational deocamdata fiindca se va alege prafu’si pulberea de U.E. asa cum a profetit Pr.Paisie Aghioritul;
2.Nu va exista – inca – nicio unire prin depasirea diferendelor/diferentelor dintre orotodoxie si catolicism dupa cum vrea Prea nu stiu cand Bartolomeu;
O unire supra-statala ( din vreo 3 statulete rasfirate si cu o populatie a pamantului decimata pana la o treime ) sub conducerea – in cele din urma – a lui Antihrist DAR si cu o revenire – de scurta durata – prin unire, a orotodoxiei pentru a se salva crestinismul, se vor intampla DUPA cel de-al 3-lea razboi mondial cand, asa cum spune Pr.ARsenie Boca si alti sfinti rusi oamenii vor fi satuli de razboi dar si de conducatorii lor netrebnici si-si vor dori un singur conducator, iar crestinismul va fi ales ca ultim bastion pentru a scapa de uraciunile si spurcaciunile rasei galbene care va invada pamantul.
http://www.puterea.ro/externe/fostul-presedinte-ceh-vaclav-klaus-uniunea-europeana-este-o-entitate-antidemocratica-79168.html